دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

از کجا اغاز کنم؟؟؟

 نایت اسکین

 

   از کجا آغاز کنم...


   بیان قصه ای را که گویی عظمت و شکوه، یک عشق باشد،قصه ی عشقی

 

  شیرین، که از دریا کهنسال تر است،حقیقتی ساده از عشقی که تو برایم به

 ارمغان آوردی،

 

 از کجا آغاز کنم...

 

 او همانند بارانی تابستانی که زمین را به سطحی درخشان مبدل می سازد

 

 به دنیای من راه پیدا کرد و زندگیم را درخشان ساخت، او به دنیای خالی من،

 

 مفهوم بخشید.

 او دل مرا با احساس خاص لبریز میکند، با آوای فرشتگان و با تخیلات نیالوده،

 

  او روح مرا از عشقی والا و بی کران سرشار می سازد، آنگونه که هر جا

 

  برم تنها نخواهم ماند...

نایت اسکین

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | دو شنبه 10 تير 1392 - 21:4 |