دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

تنها... منتظر... عاشق

 من از تنهایی به تنهایی گریختم،

آنجا کسی منتظر نبود!

من از انتظار به انتظار گریختم،

آنجا همه تنها بودند!

من از عشق به عشق گریختم،

آنجا تنهایی انتظار تنهایی را می کشید!

من از تو به تو گریختم،

منتظر شدم!

تنها شدم!

عاشق شدم!

اما

نگریختم!

ماندم

تنها...منتظر....عاشق!

 

 

 

نمیدونم چرا وقتی کسی بی پرده و با صداقت می گه «دوستت دارم» ما آدما نمیفهمیم!! اما بعد کسی که اصلا بهمون نمیگه «دوستت دارم» هی توی تمام گفته ها و نگفته هاش می گردیم تا ببینیم می تونیم چیزی پیدا کنیم که معنای دوستت دارم رو بده! یا اینکه نمیدونم آدمی که عاشق نیست بدبخت تره یا آدمی که عاشقه اما به هر دلیلی نمیخواد یه روزی معشوقش عاشقش بشه؟!!

خلاصه انگار همیشه چیزی برای ندونستن و گیج شدن هست!!


 

 



نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت22:42---10 تير 1392
سلام داش . وبت عالی هس ولی یه قالب بهتر براش بزار خیلی خوب می شه . این کا رو هم ول نکن ادامش بده . راستی به وب من هم سر بزن یادت نره ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | دو شنبه 10 تير 1392 - 22:34 |