دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

سکوتی شکسته ودرهم...

  اینجا من هستم؛ ، سکوتی شکسته و درهم بخاطر هر روز ندیدن تو 


اینجا من هستم ؛ 


تهی از زندگی و روزمرگی ، خالی تر از همیشه؛ با کلافی درهم و پیچ در پیچ 


معنی سکوتم را با چشمانم برایت بارها فرستاده ام 


اینجا من هستم با آوازی که هرگز نشنیدی 


من هستم و سازی مبهم 


اینجا من مانده ام تنها در پس اندوه صدای کهنه سازم 


من هستم و گلی پرپر شده از عشقی کور 


اینجا در شهری دور من مانده ام به انتظار هر لحظه که بیایی 


در شهری خاک گرفته و غروبی تنگ ، 


من هستم و سیمایی شکسته تر از همیشه 


اینجا من هستم و خیال همیشگی چشمان مشکی تو. . . 


حتی کلمات هم دگر از نوشتن دردهایم عاجزند 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | دو شنبه 10 تير 1392 - 22:21 |