دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

دوست دارم...

......دوستت دارم ....................

......................................................................................................................

 منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

در چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم

سر
رو شونه هایت بگذارم….از عشق تو…..

از داشتن تو…اشک شوق ریزم

منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم

بوسه ای از سر عشق به تو تقدیمکنم

وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم

آری من
تورا دوست دارم
وعاشقانه تو را می ستایم 

 



نظرات شما عزیزان:

emeliya
ساعت20:42---12 شهريور 1392
sepehr jan vebet aliye ishala to hameye marahele zendegit movafagh bashi va mano bebakhshi
پاسخ: مرسی املی جان


حانيه
ساعت15:16---10 شهريور 1392
من مدير وب دنياي كره اي عستم اگه مي خواي مشخصاتت رو بفرست برام

هلیا
ساعت19:44---4 شهريور 1392
سلام دوست عزیز. وبت حرف نداره قالبشم عالیه
پاسخ: مرسی عزیزم


zahra
ساعت0:01---21 مرداد 1392
hi.thats a good and interesting web .



i like u my cusin...



see u soon.
پاسخ: مرسی از دختر دایی گلم. از نظرت متشکرم
پاسخ:دوست دارم گلم....


دنیا
ساعت17:35---13 مرداد 1392
سلام اقا سپهر سایت خشکل و قشنگی داری
پاسخ: مرسی ممنون نظر لطف شماست


محمد
ساعت22:06---4 مرداد 1392
لج نکن خدا!!! حق با "شیطان"بود
آدم هایت ارزش پرستیدن ندارند...
ــــــــــــــــــــــــــــ ـ
اپم مطلب ها حرف نداره پس لطفا همشو بخون نظر بده


Baran
ساعت5:15---31 تير 1392
Yani dost dari maro montazer bezari dige na??
پاسخ: ن گلم فعلا سرم یکمی شلوغه شما ببخشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | جمعه 1 شهريور 1392 - 11:25 |