دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

این مورد درمورد من نیستا شوخی میکنم!!

به سلامتی خودم که وقتی با عشقم تو کافی شاپ قرار دارم .....

 

از ترس اینکه یه دختر دیگه زنگ بزنه گوشیم رو خاموش نمیکنم!!

.

.

.

ریسکش بالاست !!  کلا باتریشو  در میارم میذارم تو کفشم



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت17:51---3 دی 1392
خیلی عاشقی دمت گرم خوش بحالش
به سلامتی پسری ب سلامتی عشقش عرق میخوره....اما نمیدونه عشقش زیر یکی دیگه عرق میکنه


ghazale
ساعت0:26---6 آبان 1392
ﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗــــــﻮ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ ...

ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ

ﺗــــــﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...

ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﻫﻢ ﺗﻮﯾﯽ ...


roy
ساعت22:20---5 آبان 1392
man migam bezar ru silent ke age un yeki ham zang zad badesh bet gir nade bege chera gushit khamushe
پاسخ: ن بابا من عاشق کسی بشم دیه شدم این جان خودم درمورد خودم نیست امان از تو روی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | دو شنبه 8 مهر 1392 - 19:15 |