دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

اگر میتونی

 

گر ميتوانی .....

 

 

اگر می توانی باران را برای من معنا کن

 

که چشم هایم

 

در واپس رفتن تو خشک شد و فرو ریخت....

 

 

 

 

اگر میتوانی باران را برای من معنا کن

 

که چترم را خورشدبی صدا دزدید

                                        چتری که تنها سایبان من و تو بود

 

                                                                                  در واپسین ثانیه های گناه .....

 

 

 

 

اگر میتوانی باران را برای من معنا کن

برای من .....

که سراسر از تو خیس شده ام

 

 

 

 

اگر میتوانی لحظه را برای من معنا کن

 

شاید

 

شاید

 

و شاید 1000 شاید

                        لحظه ای فرا رسد که

 

                                                     باران بیاید ....!!!!



نظرات شما عزیزان:

Me
ساعت22:33---7 تير 1392
Baran باران از خيلى وقته اومده توى چت روم منتظر شما تو چرا نيستى ؟؟ الان باران بند مياد ها؟؟ واسه خودت گفتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | جمعه 7 تير 1392 - 22:26 |