دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

اشکام...

 

مینویسم تا اروم شم....بعد از تو اینجور زندگی رو دوست دارم...نگران من و اشکام نباش...

هرگز گمان مبر ز خیال تو غافلم/گر مانده ام خموش خدا داند و دلم

این روزا احساس میکنم هر لحظه توی عمارت تخت جمشید قدم میزنم.اطرافم پر شده از آدم های

سنگ شده ی بی احساس.دیگه از شلوغی و هرج ومرجهای روزمره ی زندگی آدمها صدایی به گوش

نمیرسه.حتی از اواز گنجشک ها که هر روز صبح توی حیاط خونمون غوغای زندگی رو فریاد میزدن هم دیگه

خبری نیست.دقت میکنم!!!انگار صدای نفسهای بریده بریده و خسته ای به گوش میرسه.

این صدا چقد اشناست.کنجکاو میشم و به دنبال صدا راه میفتم.هر دم و بازدمش تکرار شیرین

عشقه.احساس میکنم بهش نزدیک میشم.اما ناگهان مثل سراب محو میشه و من در جست و جوی

زندگی به دنبال اثر تازه ای میگردم اما هر بار همین داستان سراب و سردرگمی..................

خسته میشم ..میشینم..چشامو میبندم.....توی گرمای تابستون چشام عجیب هوای ابرای

بهاری رو دارن

صدای نفسها رو میشنوم.هر لحظه نزدیک و نزدیک تر

باورم نمیشه!!یعنی این صدای نفسهای منه؟

من چقد خسته ام خدااا

نه اشک چشامو دیدی نه التماس دلمو شنیدی

آهای زمینیها گوشاتونو بگیرید یه خسته میخواد فریاد بزنه

اگه جواب پیاماتو ندادم واسه این بود که بهت قول دادم اگه راستشو بگی راحتت بزارم.

سعید نبودنت عجیب ضعفمو به رخم کشوند.من اینجا فقط واسه خودم مینویسم

تو نگران هیچی نباش ...فقط بزار با یادت خوش باشم...گفته بودم بعد از تو عاشق

تنهایی میشم..این عشقمو ازم نگیر.تو برو خوش باش. اینقد ادمیت تو وجودم

هست که هیچ وقت مزاحم تو و زندگیت نشم.فقط میخوام همیشه بخندی

تو نگران اشکای من نباش

عاشق اشکاییم که واست میریزم



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت18:59---15 تير 1392
kheyli ghashang bud susha khosham umad aali bud
پاسخ: ممنون عزیزم


saba
ساعت18:59---15 تير 1392
kheyli ghashang bud susha khosham umad aali bud

saba
ساعت18:57---15 تير 1392
kheyli ghashang bud susha khosham umad aali bud

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | شنبه 15 تير 1392 - 1:40 |