دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

از چی بگم ...؟؟؟
زندگی ام 
روزهایم 
ساعت ها و لحظه هایم 
چند ماهیست ک بدون تو 
سپری شده
ب گونه ای ک حتی خودمم باور ندارم
ولی تو باید باور کنی..!!!
باور کنی
 ک دیگر هیچ کجای ذهنم ، قلبم ، زندگیم نیستی
نیستی چون خودم خواستم نباشی
با اینکه تو دنیای واقعی من نیستی
عوضش تو دنیای خواب من 
آهسته میای و 
آهسته حرفات رو میزنی 
و آهسته میری...
همش آهسته آهسته 
آره یادم نبود ک آهسته وارد قلبم شدی
و آهسته قلبم رو شکستی
شکستی و خیلی ناباورانه ب روی خودت هم نیاوردی
و خیلی بی پروا هنوزم دوستم داری
میگویمت دیگر یادم نکن...!!

----------------------------------------------------

پ ن : چرا خوابم را با ورودت برآشفتی
پ ن : برام سخته ک خیلی ناباورانه رودر روی من قرار میگیری و خیلی راحت حرف میزنی 
پ ن : شاید دوست داشتنم هنوز سر جاش باشه اما ن برای بودن دوبارت 
پس خیلی محترمانه خواهش میکنم از زندگیم گمشو بیرون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | دو شنبه 17 تير 1392 - 21:2 |