دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

خسته...

این روزها برایم به سگی ترین شکل ممکن میگذرد. هی میخندم و میخندم و میخندم و نمیدانم آخر کی این همه شادی زوری را قی خواهم کرد روی این دیوار خط خطی؟ روز و شبم قاطی شده؛ کی میخوابم و کی بیدارم نمیدانم. فقط میخوانم و میخوانم و گاهی به این دنیای مجازی سر میزنم و دوست های مجازی: "افراد از آنچه در دنیای مجازی میبینید از شما دورترند". دایره ی تنهاییم هر روز تنگ تر میشود. گاهی حس میکنم که خودم را هم خط زدم. با خودم هم بیگانه شده ام. اصلا این تنهایی دیگر دایره نیست؛ نقطه شده: به وسعت همه ی دنیایم.
که تخت یک نفره ام را در آغوش بگیرم و بیخیال تمام ارضا شدن های "عشقی"، فرو بروم درون بالشم. خسته تر از همیشه "فرهاد" را گوش کنم و هشیارتر از همیشه مست شوم؛ عاصی تر از همیشه بنویسم و خاموش تر از همیشه دود شوم.
این جاده ی تمام نشدنی را بدوم... میان خط چین های سفید... بدوم... مقطع... نفس... نفس... به انتهای زمان فکر کنم... به حرف های ناگفتنی ام در مغز... هیجان این که نمیدانم ته مسیر کجاست... بدوم... شوق اینکه نمیدانم که این جاده به دره میرسد... نفس... عرق... نفس... بدوم... و همین جا..............


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | پنج شنبه 20 تير 1392 - 22:0 |