دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

این سایت به دلیل ماه محرم فعلا اپ نمیشود



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت20:51---1 آذر 1392
بازم کسی نیست...دوباره هیچکس نیست

nafas
ساعت20:47---1 آذر 1392
تا حالا شده احساس تنهایی کنی؟ خب من همیشه میکنم من تک فرزندم آرزوم این بود یه داداش بزرگ تر داشتم باهاش میرفتم بیرون همیشه حمایتم میکردو.......
ولی خب نشد...........................
دوستام که دارم باهاشون وب مینویسم هم کلاسی اند خیلی دوسشون دارم ولی همیشه مامان اینا نمی ذارن از یه مرزی بیش تر باهاشون باشم میگن یه سری چیزا می فهمیم دربترشون که تو نمیدونی بعضی وقتا میگم اگه قرار بود این همه تنها شم چرا اومدم ایتجا؟.........ولی بازم مجبورم سکوت کنم...........


ghazale
ساعت23:41---19 آبان 1392
مخاطب خاص اس داده:

شنتا منو دوس دالی؟



منم نوشتم 0تا عزیزم...خخخخخ

اونم گفت:میدونم9999999999999تا دوشم دالی…









من خودمم اینقد دوس ندارم…!!!!



مردم چه پرتوقع شدن …والا
پاسخ: حالا مخاطب خاص شما کی هست؟؟؟ ها؟


Baran
ساعت22:02---6 آبان 1392
Dokhtara bala budan shoma nemididin! Rihanna B
پاسخ: مرسی از نظرت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | پنج شنبه 16 آبان 1392 - 20:20 |