دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

رفیق...

عکس دوست دختر و دوست پسر



نظرات شما عزیزان:

ghazale:"
ساعت14:35---9 اسفند 1392
....

بعضیا لالایی بلدن هااا.... نمیدونم چرا خودشون خوابشون نمیبره ... ای بابا ... واسه همون قضیه شک و ....




پاسخ: اره واقعااااا...


دنیا
ساعت21:38---20 بهمن 1392
سلام سپهرجان خوبی؟مث همیشه عالیه راستی روم زدی؟
پاسخ:مرسی خوبم عزیزم به خوبی شما! بله میخاستم بزنم یه جریاناتی پیش اومد که دیگه نزدم امیرجان شما هم که مارو قابل نمیدونم مارو از مدیریت برداشت و کلا هروقتم که میام بهتون سر بزنم هیچ کدومتون نیستین!!!


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت10:24---17 بهمن 1392
مرسی اقا سپر از نظراتون حضورت خیلی پر رنگ بود
پاسخ:خواهش میکنم وظیفه هست اقا سپهر ن اقا سپر...


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت10:18---17 بهمن 1392
گاهی دلت می خواهد از غم فاصله بگیری.... تو اوج غصه هات از بی درمانی بخندی... حکایت ما ادم هاست دگر دیوانه نبودیم دیوانه مان کردند... گاهی حتی یک خنده تلخ از صد تا گریه بدتر است...


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت10:16---17 بهمن 1392
[گل]

بهـ سلامتی خودمـ
ساعت20:18---15 بهمن 1392
دلم گرفته است...

به من...

یک لبخند...

به قد عبور از...

این حادثه قرض دهید...


پاسخ: اوخی...


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت10:37---15 بهمن 1392
سن من بستگی به خواست مامانم داره

یه وقتا می گه :

«تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده»

یه وقتا هم می گه :

«تو هیچی حالیت نیست … بچه ای هنوز، این چیزا رو نمی فهمی!»
پاسخ: دقیقا..


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت10:33---15 بهمن 1392
ل خوش از آنیم که حج میرویم



غافل از آنیم که کج میرویم



کعبه به دیدار خدا میرویم



او که همین جاست کجا میرویم؟؟
پاسخ:بسیار زیبا سروده شده است... افرین


baran
ساعت0:07---9 دی 1392
Mobarake ! Rasti salam
پاسخ: مرسی!


zariiii
ساعت14:13---8 دی 1392
سلام از وبت خوشم اومد...لینکم کن و بهم خبر بده لینکت کنم،البته اگه موافقی!



راسی من دوس دارم ناظر بشم،ادرس چت رومتو بزار ک منم بیام!
پاسخ: چشم! مرسی از بازدیدتون


مژده
ساعت12:06---8 دی 1392
تک درخت آرزوهایم سوخت بذار جنگل هم بسوزد
دیگه هیچ اشکی تو چشمام نیست
دیگه هیچ حسی تو قلبم نیست
که بخوام اشک بریزم و حس اش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | شنبه 12 بهمن 1392 - 1:43 |