دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

فهمیدن...

 

آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند

از «تن» تو- هر چقدر هم که قوی باشد- ترسی ندارند

از گاو که گنده‌تر نمی‌شوی، می‌دوشندت

از خر که قوی‌تر نمی‌شوی، بارت می‌کنند

از اسب که دونده‌تر نمی‌شوی، سوارت می‌شوند

آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند



نظرات شما عزیزان:

ghazale:"
ساعت20:32---9 اسفند 1392
اخه ایشوووووووووووووون خعلی طرفدااااااااارن ...

من ؟؟؟؟ اینجوری بوووودم یادتون نیست ؟؟؟

خخخخ !!!
پاسخ: کوفت فقط مسخره کن... دلت میاد؟؟؟


ghazale:"
ساعت14:27---9 اسفند 1392
ای بابا ... از دست تو و یاسی !!!!

عزیزشی عزیزته .... ای بابااااااااااااااا ..

دنیا کووووووش کجااااااااااس ؟؟؟ نمیاد این پست و نظراشو بخوووونه ؟؟؟

ای باباااااا ...
پاسخ: وا غزاله از توبعیده این حرفا چیه؟؟؟ یعنی چی من و یاسی!!!؟ اینا فقط نظر و پست هستش تو یکی چرا اینجوری شدی؟؟؟ بعدش به دنیا چه ربطی داره؟؟؟


پیرمرد24 shgi
ساعت1:47---28 بهمن 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
بیشتر ازعشق ،از پول،از ایمان ،از شهرت ،از انصاف
"به من حقیقت بده
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.دوست داشتید تشریف بیارید


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت8:56---22 بهمن 1392
خدایا حواست هست؟!


صدای هق هق گریه هایم...


از همان گلویی می آید که تو...


از رگش به من نزدیک تری!!!


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت8:55---22 بهمن 1392
کامم اگر نـمیدهی,تیغ بِکَش مرابکُش


چندبه وعده خوش کُنم,


جانِ به لب رسیده را؟!


بهـ سلامتی خودمـ
ساعت8:38---22 بهمن 1392
خوب هم که باشی ، از بس بَدی دیده اند خوبیهایت را باور نمیکنند. نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند♥♥♥


نيلوفر
ساعت14:48---19 بهمن 1392
جالب بود.

بهـ سلامتی خودمـ
ساعت9:00---30 دی 1392
عه داری میری ک

اخه چرا
پاسخ: میام عزیزم اگه قسمت شداگه ولی دلم واسه همتون تنگ میشه هی خدا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | جمعه 18 بهمن 1392 - 14:34 |